Kolmisen vuotta siihenkin meni, mutta sainpas tehtyä toisen sarjakuvaromaanin valmiiksi. Nyt se pitäisi lanseerata jotenkin innovatiivisesti kaikelle kansalle; pitäisi keksiä ultimaattisen hieno markkinointikampanja. Tämän ajatteleminen ajaa epätoivoon: nykyinen tittelini on ”Head of Marketing Operations”, toisin sanoen vastaan siitä että piskuinen markkinointitiimimme saa markkinoitua. Olen siis viimeisen päälle ammattilainen näissä asioissa, eikö niin? Markkinointistrategiaa tunkee ovista ja ikkunoista, ROI-laskelmia pyörii varpaidenväleissä, ja lehdistötiedotteet maustavat kivasti aamukahvia. Letkeät aamupäivät kuluvat toimiston sohvalla brainstormatessa, pitkät lounaat vietetään luonnostellen konsepteja promovideoille, ja kiihkeät iltapäivät kirjoitellaan kustomoituja uutiskirjeitä sidosryhmävaikuttajille.
Ajattelin sivulauseessa mainita, että kohta olisi kirjaa tarjolla; seuraavaksi ostan suutarin lapsille kenkäparin ja ryömin pöydän alle piiloon.